چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
تصاویر/ بیست و نهمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی - ۴

حوزه/ برخی سران اسلامی باید برای آزادی فلسطین تلاش کنند، نه این که یمن را نابود کنند؛ مسجد الاقصی امانتی در دست ما بود و اگر خداوند در قیامت از ما بپرسند که چرا در دوران شما قدس اسیر بود، چه خواهیم گفت

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، شیخ زمود، عصر امروز در  کمیسیون علمای مقاومت کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در هتل استقلال تهران، با اشاره به اوضاع فلسطین، گفت: بلاهای عظیمی بر مردم فلسطین وارد می شود و در این سرزمین هر روز عاشورا است و آنها ندای هل من ناصر ینصرنی سر می دهند و حال نوبت ماست که به این ندا پاسخ دهیم

وی ادامه داد: برخی سران اسلامی باید برای آزادی فلسطین تلاش کنند، نه این که یمن را نابود کنند؛ مسجد الاقصی امانتی در دست ما بود و اگر خداوند در قیامت از ما بپرسند که چرا در دوران شما قدس اسیر بود، چه خواهیم گفت.

این اندیشمند جهان اسلام بیان کرد: همه ما باید مطمئن باشیم که عزت و اقتدار در گرو وحدت است و با توکل به خدا باید به این سمت حرکت کنیم و بدانیم اگر جریان فلسطین را فراموش کنیم، دیگرعزتی در کار نیست.

*اتحادیه علمای مقاومت نوکر آمریکا نیست

محمد هشام سلطان، نایب رئیس علمای شام نیز در این کمیسیون گفت: اتحادیه علمای مقاومت اولین اتحادیه آزاد است که نوکر آمریکا نیست و امیدواریم این اتحادیه هر روز گسترش یابد.

وی افزود: این اتحادیه باید در زمینه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی قرار بگیرد زیرا ملت فلسطین به شدت تحت فشار است و باید مقاومت مسلحانه ای علیه این جریان صهیونیستی شکل دهیم.

نایب رییس علمای شام ادامه داد: اتحادیه علمای مقاومت می تواند زمینه رشد تفکرات مذهبی مقاوم و جهادی در عالم اسلام ارا فراهم کند و به همین دلیل باید سعی کرد که این اجتماعات بیش از پیش توسعه یابد.

سلطان خاطرنشان کرد: باید با تلاش و همت خود ثابت کنیم که ایران، حزب الله و خط مقاومت در این مسیر تنها نیستند و اگر امروز علمای مسلمان به وظیفه حیاتی خود در این زمینه عمل نکنند، مشکلات عظیمی جهان اسلام را دربرخواهد گرفت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha